– فروش ملاس و ویناس مخصوص خوراک دام

گیاهانی مانند چغندر،نیشکر و ذرت از بالاترین و متداول ترین جیره غذایی گاو و گوسفند محسوب میشود و همراه با کنجاله ها و دانه های روغنی در زمره بهترین و بالاترین ارزش غذایی برای خوراک احشام قرار میگیرند.

از آنجایی که بخش اعظمی از این گیاهان فیبر است و در تمامی فصول یافت نمیشود میتوان از شیره این گیاهان در تمامی فصول به صورت خوراک یا مکمل غذای خشک استفاده نمود.(نزدیک به ۷۰٪ ارزش غذایی غلات و قیمت بسیار ارزانت و غیر قابل مقایسه)

ملاس و ویناس به دلیل مقرون به صرفه بودن و دارا بودن  املاح معدنی و ویتامین و قند بالا در جیره های بره و گوساله پروراری یا شیری و… مورد استفاده دامداران قرار میگیرد.

شیرین بودن و خوش خوراکی آن باعث ترغیب گاو و گوسفندها شده و با اضافه کردن این فراورده ها به خوراک خشک و کنستانتره احشام پرورشی غذای بیشتری را خورده و در نتیجه بازدهی آنها بیشتر و سریعتر انجام میپذیرد.

فروش ملاس دامی

– ملاس و ویناس مناسب طیور

ملاس و ویناس در مرغداری ها نیز با دز کمتری نسبت به خوراک دام استفاده می‌شود که این بسته به نوع کاربری و برنامه جیره ای و نژاد و نوع ماکیان دارد.از ملاس و ویناس در دان مرغ جهت تقویت و در آب آن جهت دفع عوارض دارویی و هضم بهتر بهره برده می‌شود.

تمامی مرغداری‌ها، پرورش دهندگان بوقلمون، قرقاول، بلدرچین، شترمرغ و تمامی طیور پرورشی، زینتی و تخم‌گذار میتوانند در جیره نویسی ماکیان خود، ملاس را اضافه کنند.

استفاده از ملاس  در کنار خوراک خشک به دلیل ملین بودن و  مشکلات هضم و دفع با تحریک فعالیت میکرو ارگانیسم‌های هضم کننده بدن حیوان باعث بهبود این روند می‌شود.همچنین تحقیقات ثابت کرده اند که کیفیت تخم‌مرف و گوشت این طیور نسبت به طیوری که از این ماده استفاده نکرده اند بیسار بالاتر بوده است.

لطفا باتوجه به حساسیت بیشتر این دسته از حیوانات حتما توسط افراد باتجربه نسبت به تعییین سطح و میزان استفاده این محصول بنابر فاکتورهای مختلف مشورت نمایید.

فروش ملاس مناسب خوراک مرغداری ها

– استفاده ملاس به عنوان خوراک ماهی و آبزیان

در استخرهای پرورشی نیز برای ترو لذیذ کردن خوراک خشک و بالابردن ارزش غذایی خوراک اغلب خشک پرورش دهندگان ماهی از ملاس استفاده میگردد.

ملاس علاوه بر کمک به جذب مواد آلی مورد نیاز آبزیان باعث کاهش آلودگی خوراک دام با باکتری و ویروس ، نم ، و گرد و خاک نیز میگردد.

تمامی پرورش دهندگان آبزیان پرورشی یا زینتی از هر نژاد و منطقه میتوانند از شیره ملاس برای تمامی آبزیان مانند ماهی و میگو و…  بهرمند شوند.

نظر به اینکه هر آبزی مقدار ملاس تلغیظ شده در آب و خوراک آن متفاوت است حتما قبل از سفارش با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید تا با توجه به شرایط و کاربری شما بهترین بریکس و قند متناسب را برای شما ارسال نمایند.

شماره کارشناس فروش : ۰۹۹۰۴۷۳۰۰۵۷

ملاس مخصوص ماهی
5/5 - (6 امتیاز)